Sare sozialak

YouTubek bideoen musikarako atal zehatz bat gehitu du

YouTubek musika erreprodukzioaren zerbitzu berria zabaltzen hasi da: YouTube Music. Milioika abesti, bideoklip eta zuzeneko emanaldietarako erabiltzaileen eskura jartzen du eta prezio eredu eta programa ezberdinekin gozatu ahalko da.

 

YouTubek musika erreproduzitzeko plataformak erabiltzaileei eskaintzen dizkioten “premium” ezaugarriak ere kontuan hartu ditu abestiak eskaintzeaz gain. Bereziki, plataforma honetan atal berria sartuko da bideoetan agertzen den musika ardatz bezala hartuta. Horrela, YouTubek bandak gehiago kontuan hartuko ditu hemendik aurrera. “Bideo honetako musika” deritzo atalari, eta erabiltzaileek sartzeko argitalpen baten azpian “erakutsi gehiago” fitxa erabili ahalko dute.

Oro har, sortzaileek beste bideo batzuetarako estekak izan ditzaketen testu-koadroa izaten zuten edo euren konposizioetarako aukeratutako musika kredituetan izenburuak soilik barne hartzen zituzten.

Momentuz, atal berria eskuragarri egongo da 500 milioi bideo baino gehiagotan hasteko, eta ageriko informazioa kantari, konposatzaile, diskoetxe eta ordezkariekin elkarlanean aritu direnekin erlazioa izango du, artistaren kanalerako zuzeneko lasterbideaz gain, eskuragarri badago edo YouTuben kanala badute.

YouTubek edukiak behar bezala egiaztatzen duten egileekin eta diskoetxeekin arazoak saihestu nahi ditu. Datu hauek artistak bere kanalean zuzenean argitaratutako abestietan agertuko dira, edo zaleen muntaietan. Mahai gaineko bertsioan eta aplikazio mugikorretan berrikuntza eskuragarri egongo da datozen egunetan.

Askorentzako sare sozialetan erabilitako musikaren egiaztapena arduraz hartzeko gaia da.

Bestalde, iaz hainbat diska konpainiarekin lotu zen Facebook, beraz, erabiltzaileek beldurrik gabe argitaratu zituzten zenbait abesti, eta horiek erabili zituzten haren bideo-zerbitzurako, Facebook Watchen.

Iruzkinak


Gure artikuluak zuzenean zure postontzian jaso nahi dituzu?

Nola jaso nahi dituzu artikuluak postontzian?

Iruzkina idatzi nahi baduzu