Aholku teknologikoak

WhatsApp-ek bezeroentzako arreta-zerbitzu pertsonalizatua izango du

WhatsApp-ek bezeroarentzako arreta-zerbitzu pertsonalizatua abiatuko du, eta zerbitzu horretan, erabiltzaileek beren arazoak zuzenean eta banan-banan aztertu ahal izango dituzte app-arekin.

WhatsAppen erabiltzaileek gaur egun duten arazo nagusietako bat da arazoren bat izanez gero ez dagoela pertsona fisikorik arazoa konpontzeko. Telefonoaren beste aldeko norbait, kexak edo erreguak zuzenean entzun eta ulertzeko. Baina hori aldatzeko zorian dago.

Facebooken jabetzakoa den enpresa banakako laguntza teknikoko programa bat amaitzen ari omen da bere aplikazioaren barruan.

Zerbitzua erraza izango da. Txat bat (aplikazioan daukagun beste edozein bezalakoa), baina, horren bidez, erabiltzaileak harremanetan jar daitezke bezeroarentzako arreta-zerbitzuarekin, izan dituzten arazoei buruzko informazioa emateko edo WhatsApp erabiliz sortu zaizkien zalantzak argitzeko.

Horretarako, WhatsApp-en erabiltzaileek banakako elkarrizketa horiek ireki ahalko dituzte aplikazioaren doikuntzen menuaren bidez.

WhatsApp-erako funtzio berri hori erabiltzaile gehienentzat behin betiko ezartzetik hurbil egongo litzateke. Hain zuzen, WhatsAppen Androiderako beta bertsioaren 2.21.7.3 bertsioa dagoeneko badu, nahiz eta aurreko bertsioetan ere ikusi ahal izan zen.

Nola funtzionatuko du?

“Laguntza” atalean, “Jarri gurekin harremanetan” aukeraren bidez, erabiltzaileak mezu bat idatzi eta bidali ahalko du bere arazoa azaltzeko; telefono mugikorrari buruzko informazioa bidaltzeko aukera ere egongo da.

Mezu horren erantzunak txat bat irekiko du, muturretik muturrerako enkriptazioaren bidez babestuta egongo dena. Behin arazoa konponduta, txata itxi egingo da.

Iruzkinak


Gure artikuluak zuzenean zure postontzian jaso nahi dituzu?

Nola jaso nahi dituzu artikuluak postontzian?

Iruzkina idatzi nahi baduzu