Aste honetan bertan WhatsApp aplikazioko arduradunek iragarri dute hemendik aurrera aplikazioa doakoa izango dela. Baina betiko kasu guztietan? Zelan jakin ea neurri horrek zure kasuan aplikatuko den?
Eta honek beste zalantza bat dakar: zelan aterako dio etekin ekonomikoa Facebookek (WhatsAppeko jabeak) aplikazioari?
WhatsApp aplikazioak berak iragarri zuen aste honen hasieran laster, behin betiko eta erabiltzaile guztiontzat, doakoa izango dela telefonoan instalatzea eta erabiltzea. Batzuei ez zaie (ez zaigu) inoiz ordaindu behar izatea egokitu, baina urtero euro batetako kuota hori kendu eta monetizaziorako bide berriak bilatuko dituztela baieztatu dute.
Baina… kasu guztietan horrela izango da? Nola adieraziko dizute zure kasuan aplikatuko dela?
Nola jakinaraziko dizute
Hasteko, aplikazioan bertan, jakinarazpen baten bidez jakinaraziko dizute WhatsApp doan izango duzula betiko.
Baina, kontuz! Jakinarazpen hau bitxia da eta zerbitzuaren iraungitze-data berria daukazula adieraziko dizu, “Bizitza osorako” agertuz. Baina “Bizitza osorako” hau sakatuz gero, desagertu egingo da eta aplikazioak ohartuta zaudela ulertuko du.
Beste erabiltzaile batzuek aurreko egunetan mezu ezberdin bat jaso izan dute, WhatssAppean aurretik zeukaten harpidetza denbora murriztu dela adieraziz.
Nola jakin nire kontuan doakotasuna ezarri den?
Jakinarazpen hori jaso ez baduzu edo nahigabe ezabatu duzula uste baduzu, lasai. Badago zure kontuaren ordainketen egoera berrikusteko modurik.
Aplikazioan bertan, menuan, pausu hauek jarraitu: Ezarpenak > Kontua > Ordainketari buruzko informazioa atalera jo.
Hor agertuko zaizu doako bertsioan zauden jada edo oraindik ordain peko baldintzak mantentzen zaizkizun eta, horrela balitz, ordainketa epeak agertuko lirateke: urtekoa, hiru edo bost urtetakoa.
WhatsAppek, ordea, ez du oraindik iragarri orain dela gutxi ordaindu izan duten erabiltzaileen kasuan zer gertatuko den.
Buruari eragiten… zergatik orain doakotasuna?

Kontutan izan errealitate gordina: Facebooken esku daude gaur egun, jokoak kenduta, munduan erabilienak diren lau aplikazioak: WhatsApp, Facebook, Facebook Messenger eta Instagram.
Ematen du publizitatea ez dela izango aplikatu nahi duten negozio eredua. Aplikazioaren arduradunen esanetan, helburua beste bat da: enpresak erabiltzaile eta bezeroekin harremanetan jarri ahal izateko komunikaziorako kanala bilakatu nahi dute aplikazioa.
Prest egongo zinatekeen zerbitzuak eskaintzen dizkizuten enpresekin harremana izateko WhatsApparen bidez? Pentsatu une batez. Egun, denda, ostalaritzan… aplikatzen hasi da. Baina hau beste zerbitzu mota batzuetara zabalduko balitz… Demagun bankuarekin eguneroko harremanak WhatsAppez bideratzen hasten garela, adibidez.
Bestalde, Facebookeko negozioari WhatsAppak eskaintzen dion ekarpenik handiena, dudarik gabe, informazio pertsonala da. Publizitate egoki baterako beharrezko ezaugarria: eraginkorra eta dagokion moduan zatituta eta beharretara moldatuta eskaini ahal izateko.
Erosteko beste arrazoi bat, beraz: munduan zehar milioika erabiltzaileen datuak eskuratzeko, alde batetik; eta beste erraldoia den Googlen esku ez jausteko, bestetik.
Atera kontuak…
[…] orain dela gutxi iragarri zuen aplikazioa doakoa izango zela betiko, eta ordenagailuetarako aplikazio bat sortu berri du ere, WhatsApp Web, zure ordenagailuan […]