Sare sozialak

IGTV Instagramen bideo bertikalak sortzeko plataforma

igtv

Instagramek ordubeteraino formatu bertikalean bideoak sortzeko aukera emango lukeen plataforma martxan jartzea, askoren ahotan zegoen sekretua izan da, azken asteotan asko eztabaidatu delarik.

 

Espekulazioak berretsiz, konpainiak aurkeztu du IGTV San Frantziskon ospatutako ekitaldian. Aldi berean, IGTV 1.000 milioi erabiltzaile aktibori helduko zelaren berri eman dute, gehienez 60 minutuko bideo bertikalak sortzeko aukera emango duen plataforma, baina gauza askoz gehiago ere. IGTVk aplikazio independentea izango du bai iOS eta bai Android telefonoentzako, baina Instagramen erabat integratuta egongo da, erabiltzaileek beraien eguneratzeen jarioan beste erabiltzaile batzuek sortu dituzten bideoak ikusi ahal izan ditzaten.

Eduki-sortzaileek profilean sortutako bideoak ere erakutsi ditzakete eta, era berean, nabarmendutako istorioak agertzen diren bezala finkatu. Gainera, IGTVk kanal espezifikoak sortzea ahalbidetuko du, YouTube kanalen antzera. Horrela, erabiltzaile pribatu zein enpresa eta erakundeek modu zuzenago batean komunikatzeko modura erabiltzea espero da.

IGTV aplikazioa eskuragarri dago jadanik deskargatzeko aplikazio dendetan. Hainbat fitxa erakusten ditu bere baitan:

  • Zuretzat: Atal honetan erabiltzaileen gustu eta lehentasunetan oinarritutako plataformak gomendatzen dituen bideoak erakusten dira.
  • Jarraitzen dituzun pertsonak: hemen plataforman jarraitzen dituzun pertsonek sortutako bideoak ikus ditzakezu.
  • Ospetsua: Gaur egun IGTVn dauden azken joerak.
  • Jarraitu ikusten: Hemen uneren baten bistaratzen hasitako edukiarekin jarraitu dezakezu.

IGTVk bilatzaile bat ere badauka, gai desberdinetako edukiak bilatu ahal izateko.

Halaber, IGTV plataforma berrian nabarmendu daitekeen aspektua sortzaileek IGTVn sortzen dituzten bideoekin dirua irabazi ahal dutela da. Hau YouTuberekiko afera zuzena da eta sortzaile askok eta askok plataforma honetara pasatzeko aukera.

Zentzu horretan, haien web orrialdeetarako eta sare sozialetarako estekak sartu ditzakete, beste jarraitzaile batzuk gomendatu edota IGTVn zuzenean saldu. IGTVra erabiltzaileak aldaketa egiteko konpainiak influencer eta ospetsuekin akordioak ezarri ditu. Kim Kardashian West, Kevin Hart, Lele Pons, Manny Gutierrez, Selena Gomez edota Chris Hemsworth hasieratik plataformaren alde agertuko dira, haien eduki propioekin horri hazten laguntzeko.

 

Iruzkinak


Gure artikuluak zuzenean zure postontzian jaso nahi dituzu?

Nola jaso nahi dituzu artikuluak postontzian?

Iruzkina idatzi nahi baduzu