Facebook errealitate areagotu, bideo eta adimen artifiziala daraman edukiaren alde berrikuntzaren bidez apustua egiten ari da eta lehen aplikazioak dagoeneko ikusgai daude plataforman.
Azken F8 garatzaileentzako egindako hitzaldian iragarri bezala, erabiltzaileek edukia hiru dimentsiotan ikusi eta sortuko dute. TechCrunch atariak baieztatzen duenez, Facebookek irudi berri hauek ateratzea nola funtzionatuko duen erakutsiko du.
Badirudi sakonera dimentsio bat eskainiko duten argazkiak izango direla eta mugikorraren mugimenduaren eta ikuspuntuaren arabera mugituko direla. Gainerakoan, beste edozein argitalpen bezalakoak izango dira.
Facebooken zain daukan azalpen nagusietako bat hiru dimentsiotan irudiak telefono mugikorren kamerekin nola hartu ahal izango diren azaltzea da; eta, hain zuzen ere, Mark Zuckerberg kudeatzen duen enpresak erronka horixe gainditu duela uste da. Izan ere, erabiltzaileak Errealitate Birtualera eta Errealite Areagotua hurbiltzea epe ertain batean funtsezko estrategia da haien artean tresna horri erabilera emateko.
Hiru dimentsiotako irudiak sare sozialetara ia nahigabe iritsiko dira. Asmoa erabilera demokratizatzea eta RA eta VRren garapena areagotzea da, nahiz eta oraindik ere askoz geratzen den modu erraz eta merke batean %100eko murgiltze ingurumen bat sortzeko gai izateko.
AR eta VRa Facebooken istorioen iragazkietan ikusten ari dira dagoeneko, astiro aurrerapausoa eman duen funtzioa eta dagoeneko ia 150 milioi erabiltzaile baino gehiago biltzen dituena egunero.
Facebookek aspaldian 3Da publizitatera eta edukien garapenera ekarri nahi izan du, nahiz eta merkatua denbora luzez oso mugatua izan den, argazkilari eta marka gutxik garrantzitsuak izan ahal diren 3D irudiak osatzeko materialak dauzkatelako.